articole-noi.ro- Articole Pentru Afacerea Ta | Homepage
Reclama: printurile outdoor

Reclama: printurile outdoor

🕔06.Mar 2013

Se stie ca publicitatea si reclama sunt sufletul comertului. Dintotdeauna oamenii au incercat sa-si promoveze cat mai bine si mai eficient propria afacere, fie ca este vorba de o afacere de familie sau o afacere la nivel inalt. Iar reclama a fost si este o forma inteligenta de publicitate. In zilele noastre, odata cu evolutia din domeniul tehnicii, reclama a fost redescoperita si reinventata. Asa au luat nastere reclamele prin anunturile postate pe internet sau reclamele de tip indoor sau outdoor.

Ce este publicitatea?

Publicitatea are la baza promovarea, fie ca este vorba despre servicii, idei sau bunuri. Desigur, publicitatea este platita. Din pacate in zilele noastre se folosesc diverse forme de manipulare, pentru a incanta si a starni potentialii cumparatori.

Istoria publicitatii

Cel mai probabil publicitatea a aparut odata cu omul. Se pare ca in vechime publicitatea era marcata prin diferite semene sau desene pictate cat mai frumos si mai tentant. S-au gasit astfel de semne in Babilon, in Roma Antica si chiar si in Egipt. Ca si acum, publicitatea de atunci, avea caracter informativ asupra locatiei si a marfurilor destinate vanzarii sau trocului.
In perioada medievala apare o noua forma de publicitate: asa numitii “strigatori”, care erau persoane tocmite pentru a face reclama. Ei sunt inaintasii crainicilor zilelor moderne.
Anul 1453 este esential in istoria publicitatii, deoarece acum Johann Gutenberg inventeaza presa tipografica. Din acest moment arta publicitatii ia amploare. Acum apar primii “fluturasi”.
Intre anii 1841-1869 in SUA apare primul predecesor al agentiilor publicitare din zilele noastre.
In anul 1880 apare prima agenitie de acest gen si in Romania, fondata de catre David Adania.
Incepand cu anii 1920 se pun in aplicare strategii de marketing sau de copyright.
In anul 1940 apare televizorul, care 10 ani mai tarziu este in topul preferintelor, doborand radioul.
In anul 1990 odata cu dezvoltarea tehnologiei digitale apare si publicitatea de tip outdoor.
Iar din 1990 si pana in prezent spatiul web este exploatat la maxim, in ceea ce priveste reclama.

Avantajele publicitatii

– Informarea in masa;
– Economisirea de timp;
– Se pot crea strategii personalizate;
– Exista o gama variata de moduri in care se poate obtine publicitatea;
– Costuri relativ mici de implementare;
– Este o buna forma de convingere.

Tipuri de publicitate

Dupa obiective, publicitatea se poate clasifica astfel: publicitate de informare, de convingere si de reamintire. Aici avem mai multe tipuri de publicititate dintre care amintim doar: publicitatea de produs sau de marca, publicitate locala sau nationala, publicitate destinata consumatorilor sau intermediarilor etc.

Ce este reclama de tip outdoor?

Reclama de tip outdoor este o reclama de exterior, o reclama stradala. Ea se face prin panouri publicitare, bannere sau reclame luminoase. Tot aici intra si reclamele de tip oudoor cu ajutorul mijloacelor de transport: tramvaie, masini personale sau masinile firmei respective.

Avantajele publicitatii de tip outdoor

– Costuri scazute;
– Efortul si timpul crearii acestui tip de reclama sunt si ele scazute;
– Gama nelimitata de produse;
– Au o raza mare de patrundere;
– Atrage si mentine atentia publicului;
– Creaza notorietate;
– Acoperire larga.

O societate care se ocupa cu publicitatea outdoor si printurile outdoor este ACUMADV. Ea a luat nastere in anul 2003 si de atunci prin multa munca, respect fata de calitate si fata de client si prin aparatura performanta s-a dezvoltat tot mai mult. ACUMADV pune la dispozitia clientului diferite produse, precum: firme luminoase, printuri outdoor si indoor, litere volumetrice, copertine, totem-uri, display si gravuri. De asemenea se ocupa de montaj si transport.

Daca ai o afacere pe care doresti sa o promovezi, nu uita si de printurile oudoor. Te vor ajuta in atingerea obiectivelor propuse.

Similar Articles
Ce inseamna contextul in marketing

Ce inseamna contextul in marketing

Auzim foarte des vorbindu-se despre marketingul online, despre faptul ca este foarte eficace si despre

Embleme firma-Hyperion Trade iti personalizeaza uniformele!

Embleme firma-Hyperion Trade iti personalizeaza uniformele!

Atunci cand angajatii firmei tale intra in contact direct cu clientii, indiferent de domeniul de

Optimus Plus promoveaza publicitatea prin litere volumetrice!

Optimus Plus promoveaza publicitatea prin litere volumetrice!

Ce sunt literele volumetrice? Aceste litere volumetrice sunt una dintre cele mai inovative metode de

Cum sa te promovezi eficient prin totemuri

Cum sa te promovezi eficient prin totemuri

Totemuri sunt repere vizuale de mare importanta pentru o identificare rapida, sigura si precisa in

Avantaje printuri digitale

Avantaje printuri digitale

Este clar ca schimbarile ne guverneaza existenta. Cert este ca fara schimbare nu ar exista

About Author