Gestionarea corecta a unui bar sau restaurant necesita instalarea unui software cu multiple functii. Fiind vorba de un mediu unde activitatea este aproape continua, iar stocul de materie prima trebuie actualizat non-stop, orice asemenea unitate are nevoie de un ajutor de nadejde. Descarcati acest software gestiune de pe site-ul Accept Software!
Despre software gestiune de la Accept Software
Atunci cand se lucreaza cu date, cifre si stocuri de materie prima, nu trebuie sa se inregistreze nici o eroare. Daca detineti un restaurant sau un bar, aveti nevoie de un program care sa va spuna in timp real numarul produselor din stoc. Cu alte cuvinte, pentru a sti daca puteti onora comanda clientului, nu e nevoie sa mai mergeti in depozit sau sa trimiteti pe cineva. Cu doar cateva clickuri aflati aveti toata informatia la dispozitie.
In plus, acest software gestiune este extrem de util si in zilele in care faceti inventarul. De ce sa inchideti localul pentru a numara toate produsele ori sa puneti un angajat sa faca acest lucru? Aveti la dispozitie o varianta mult mai accesibila si mai usoara.
Mai mult, utilizand un software gestiune, va puteti da seama usor si cand anume trebuie sa luati legatura cu furnizorii pentru refacerea stocului, si care produs este mai solicitat de clienti.
Pentru a respecta toate normele in vigoare, acest software gestiune ajuta la emiterea bonurilor fiscale si a notelor de plata. Indiferent de momentul in care autoritatile vor efectua controale fiscale, dumneavoastra veti fi pregatit.
Avantaje utilizare software gestiune
Erorile se pot strecura oricand, in orice activitate. Pentru a nu fi taxat din cauza lor si pentru a-i multumi tot timpul pe clienti, de pe site-ul acceptsoftware.ro puteti descarca un software gestiune special realizat pentru usurarea activitatilor administrative zilnice din baruri si restaurante. Iata ce avantaje veti avea:
– gestiunea stocului de produse va fi intotdeauna la zi;
– inregistrarile sunt sigure si eficiente;
– sunt reduse costurile de gestionare;
– stiti in timp real ce anume aveti in depozit si care este numarul produselor;
– nu pierdeti timp stand in depozit si numarand produsele;
– puteti face comanda de produse mult mai repede ca inainte;
– odata cu emiterea notei de plata, clientul primeste si bonul fiscal. Astfel are posibilitatea sa vada cat a costat exact fiecare produs si care este TVA-ul, dar si sa-l prezinte la contabilitatea firmei unde lucreaza, pentru a-i fi decontate cheltuielile cand este vorba de ceva in interes de serviciu;
– puteti sti in orice moment cati clienti v-au trecut pragul si cati se afla atunci in restaurant sau bar. Pentru fidelizare, in momentul emiterii bonului fiscal, puteti anunta premierea clientului cu numarul 100, sa spunem. Cum aflati care este acesta? Bineinteles, cu ajutorul unui software gestiune.
Profitati de ideea dezvoltata de echipa de profesionisti Accept Software si descarcati de pe site un software gestiune! Foarte repede veti constata ca aveati nevoie de asa ceva. Pentru mai multe informatii accesati linkul www.acceptsoftware.ro sau sunati la numerele de telefon 0230.566.313, 0230.521.738 si 0744.544.234. In afara de acest software, angajatii firmei dezvolta si programe pentru evidenta salariilor si a angajatilor, coduri de bare, idei de case de marcat etc.