Pliantele publicitare sunt o prezenta foarte fireasca in zilele noastre. Le intalnim pe oriunde trecem si cred ca lipsa lor ne-ar face sa ne miram. Procesul de realizare a unui pliant publicitar, desi pare foarte simplu nu este deloc asa.
Cine apeleaza la o firma specializata in pliante publicitare cred ca trebuie sa stie anumite lucruri care sunt foarte importante.
In primul rand intre client si agentia de publicitate trebuie sa existe o permanenta comunicare astfel incat fiecare amanunt sa fie discutat si sa se stie exact ce isi doreste beneficiarul. Completarea unui brief de creatie este foarte importanta pentru ca, in acest mod clientul isi poate cristaliza ideile in scris si in acelasi timp un astfel de brief reprezinta un document oficial doveditor al colaborarii.
Crearea unei machete de pliant publicitar este constituita din doua mari etape:
- Realizarea conceptului grafic;
- DTP – desktop publishing.
In acest proces sunt cateva elemente importante de care trebuie sa se tina cont. Primul dintre ele este consultarea manualului de identitate pentru a se asigura utilizarea corecta a imaginii de marca a firmei solicitantului. Apoi se cauta un slogan potrivit targetului publicului caruia i se adreseaza, se selectioneaza imaginile potrivite si se realizeaza mesajul. Mesajul este foarte important. El trebuie sa contina informatii clare, usor de asimilat si de memorat. Apoi urmeaza culorile, suportul pe care va fi tiparit si forma pe care o doreste beneficiarul.
Cand toate acestea sunt indeplinite se trece la tiparirea pliantului, proces care detine un procent foarte important in ceea ce priveste produsul final.
Si pentru tiparire exista cateva reguli de baza care sa contribuie la realizarea machetei conform pretentiilor clientului. Se recomanda si se tine cont de:
- Formatul documentului;
- Rezolutie;
- Modul de culoare folosit;
- Culoarea textului si a fontului;
- Marginea pentru taiere.
Tipografia Tipocar este o firma care, cu ajutorul echipei de specialisti respecta toate aceste reguli in ceea ce priveste realizarea de pliante publicitare. Aici puteti realiza pliante publicitare pe diferite forme de carton sau hartie, de la carton dublu cretat mat sau lucios pana la hartia offset. Greutatea hartiei si a cartonului este cuprinsa intre 60 si 300 gr. Dimensiunile recomandate pentru realizarea de pliante publicitare sunt A4 sau A3 pliat in doua dar Tipografia Tipocart poate confectiona aceste pliante si la dimensiunile cerute expres de client. Un alt avantaj pe care il aveti apeland la serviciile lor este acela ca daca doriti macheta liantului poate sa fie realizata de catre designerii firmei in directa colaborare si comunicare cu dumneavoastra.
Firma beneficiaza de tehnologie avansata ceea ce inseamna un produs finit de calitate superioare, in tiraje de diferite dimensiuni si care satisfac pe deplin exigentele clientilor.
Pentru ca pliantele publicitare reprezinta un mod de a va face cunoscute ofertele pe o piata complexa, realizarea lor intr-un mod atragator si interesant va garanteaza succesul. In orice plan de afaceri este recomandat a se include la sectiunea publicitate, buget pentru realizarea de pliante.
Articole de interes sunt publicate si aici