Orice antreprenor viseaza sa dea lovitura cu ajutorul ideii de afaceri pe care a avut-o. Putini sunt cei care incearca pana reusesc. Unul dintre secretele reusitei in afaceri se refera la perseverenta, iar omul de afaceri Canakci Ion Florin stie ce inseamna acest concept. Astfel, compania sa, Novakim International, a reusit sa se faca cunoscuta atat pe piata autohtona, cat si pe cea internationala, in tari precum Belgia, Germania sau Turcia. In acelasi timp, ofera poduse de calitate prin diferite centre de desfacere, pornind de la mobilier urban, cum ar fi cosuri de gunoi sau bani pentru parcuri, pana la obiecte de lux, cum ar fi chiuvete din marmura, perdele de apa, pereti de apa si chiar fantani arteziene.
Novakim International, idei si concepte care fac clientii sa tresare
Privind produsele si serviciile oferite, Novakim, prin adiminstratorul sau, Canakci Ion Florin, a reusit sa ofere o serie de concepte inedite, incadrate in cadrul obiectelor de lux, care se adreseza in principal oamenilor care inteleg cu adevarat ce inseamna stilul si eleganta. Astfel, fiecare in parte poate beneficia de produse unicat, fie ca este vorba de jardiniere sau de fantani arteziene. Mai mult, clientii pot veni cu idei proprii, care apoi sunt implementate de designerii si artistii Novakim. Privind serviciile oferite, acestea sunt de calitate premium, din cele mai diverse, pornind de la transport gratuit pe tot teritoriul Romaniei, pana la montaj de asemenea fara costuri suplimentare. In timp, Canakci Ion Florin a reusit sa isi aduca aproape o echipa de oameni muncitoare, onesta si pregatita pentru a face fata oricarei provocari. Acesta este si motivul pentru care compania a ajuns sa fie un adevarat lider de piata. Pe langa mijloacele tehnologice de ultima generatie si investitiile facute treptat si organizat, acest brand a adus pe piata idei noi de a face lucrurile, concepte care au atras clientii, mai ales cei cu o stare materiala buna.
Cankci Ion Florin, atreprenorul care investeste in viitor
Se spune ca viitorul suna bine, atunci cand esti pregatit pentru el. Canakci Ion Florin a inteles ca in primul rand trebuie sa asculte nevoile si dorintele clientilor. Un aspect important a strategiei Novakim se refera la feedback si la modul in care clientii raspund atunci cand sunt pusi fata in fata cu rezultatul final al colaborari. Fie ca este vorba de o perdea de apa pentru un centrul comercial sau de un perete de apa pentru un hotel de lux, fiecare aspect in parte este deosebit de important si trebuie tratat ca atare. Folosind materiale de lux, cum ar fi marmura sau piatra naturala, Novakim a reusit sa confere lux si eleganta fiecarui proiect pe care l-a acceptat sa il duca la bun sfarsit. Intelegand tendintele pietei, alaturi de nevoile de investitii si modernizare pe care orice firma le cere pentru a creste, Canakci Ion Florin a transformat conceptul Novakim intr-un brand de renume international care poate face diferenta atunci cand se cere acest lucru.